Κυριακή 15 Ιουνίου 2008

Interview Exclusives pt. 1: Akil The Mc (From J5)


Έτυχε να γνωρίσω τον Akil the MC των θρυλικών Jurassic 5 κατά την διάρκειά του live του στην Αθήνα με τους Cali Agents. Toυ έθεσα μια σειρά απλών ερωτήσεων σχετικά με τη μουσική του πορεία, τα μελλοντικά πλάνα του και το πως βλέπει την τρέχουσα πολιτική κατάσταση στις Η.Π.Α. σαν καλλιτέχνης της χιπ χοπ μουσικής, σαν μουσουλμάνος και οικογενειάρχης. Εδώ οι απαντήσεις του, τσεκάρετε:

1. Πως ήταν η εμπειρία σου από το live στην Αθήνα με τους Cali Agents;

Πέρασα πολύ όμορφα σε μια χώρα με τόσο μεγάλη ιστορία όπως η Ελλάδα. Το κοινό ήταν φανταστικό και οι Cali Agents έπαιξαν πολύ δυνατά, μαζί τους ένιωθα σαν το σπίτι μου.

2. Τι αισθήματα υπάρχουν τώρα σαν σόλο καλλιτέχνης σε σχέση με την συμμετοχή σου σε ένα σχήμα όπως οι Jurassic 5; Τα πλάνα σου;

Αγαπώ το σχήμα και μου λείπουν, αλλά αγαπώ περισσότερο την οικογένειά μου, την μόνη πραγματική πηγή συμπαράστασης μου όλα αυτά τα χρόνια. O Θεός θα κρίνει πως θα πάνε τα πλάνα μου, εγώ αυτό που πάντα φροντίζω να αφήνω στην άκρη είναι τους εγωισμούς και τις λανθασμένες αποφάσεις. Επίσης προτεραιότητα έχει το project μου στο La (LA Skill District Crew)

3. Πως συνδυάζεις παγκόσμιες περιοδείες και οικογένεια;

Μου λείπει η οικογένεια μου, αλλά χωρίς αυτές τις περιοδείες δεν θα μπορούσα να την συντηρήσω κιόλας. Οι γιοι μου μετά το καλοκαίρι που τελειώνουν με το σχολείο έχουν την ευκαιρία, καθώς μεγαλώνουν, να περνάνε χρόνο μαζί μου ακολουθώντας με στις περιοδείες. Κάποια στιγμή όμως θα αναπληρώσω όλο αυτό τον χαμένο χρόνο, θέλω να πιστεύω.

4. Σε είδαμε στην ζωντανή σου εμφάνιση στην Αθήνα να χορεύεις break, με ποια άλλα στοιχεία της hip-hop κουλτούρας έχεις αναμιχθεί πέραν του emcee-ing; Πες μας σε παρακαλώ, για το project σου.

Ασχολούμαι ακατάπαυστα από το 1986 με την μουσική παραγωγή (beats), το rap, είμαι b-boy και DJ. Το project μου, αφορά καλλιτέχνες από όλες τις πτυχές της hip hop κουλτούρας από την ευρύτερη περιοχή του Los Angeles με τους οποίους σχετίζομαι χρόνια και με έχουν συν τοις άλλοις εμπνεύσει. Στόχος είναι να αποκτήσουν όλοι μια ευκαιρία να αναδείξουν την δουλειά τους και να αποδείξουμε ότι στο Los Angeles δεν υπάρχουν μόνο gangsters και συμμορίες αλλά πραγματικοί fan της hip-hop κουλτούρας. Στο project θα συναντήσεις τον Pupa don dance hall hip-hop, τον Jack Spade MC, τον T Minus1 dj και παραγωγό των θρυλικών Rebels of Rhythm, εμένα καθώς και μια σειρά soul τραγουδιστών.

5. Πως ένας έγχρωμος με καταγωγή από τον Νότο που ζεί στο Los Angeles και είναι μουσουλμάνος, βλέπει το προεδρικό debate ενόψει των αμερικάνικων προεδρικών εκλογών;

Σαν έγχρωμος που γεννήθηκε στην Αμερική βλέπω στον Obama μια ιστορική συγκυρία για την κοινότητά μας και μια αξιόλογη προσπάθεια. Σαν μουσουλμάνος, εξακολουθώ να πιστεύω πως η ΑμεριΚΚΚή συμπεριφέρεται με μονόπλευρες και ρατσιστικές πολιτικές απέναντι μας τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.

6. Ένα μήνυμα για τους Έλληνες:

Eυχαριστώ ειλικρινά το ελληνικό κοινό που με αγκάλιασε! Δίνω τον σεβασμό μου που μου δώσατε την ευκαιρία να σας δείξω τι κάνω σε ένα live μου. Η Αθήνα ήταν ο πρώτος προορισμός της περιοδείας μου σαν σόλο καλλιτέχνης και την ευχαριστώ ιδιαιτέρως.



Δεν υπάρχουν σχόλια: